دارای صحنه های سینمایی کم تری می باشد / برای اتمام کامل بازی به ۶۰ تا ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
20:36
یک شنبه 13 مرداد 1392

Assassins creed 3 یکی از بازی های طولانی در این سری بود که شما برای اتمام کامل همه چیز بازی به زمانی در حدود ۴۰ ساعت احتیاج داشتید ، ولی حال یوبی سافت این بار با Assassin’s Creed IV: Black Flag که به عصر طلایی دزدان دریایی خواهد پرداخت می خواهد پا را فراتر از قسمت سوم گذاشته و طولانی ترین بازی در تاریخ این سری از لحاظ مدت زمان اتمام را بسازد.

 

اشرف اسماعیل کارگردان بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag به تازگی در توییتر به سوال برخی از طرفداران به قسمت چهارم پاسخ داده که از دل این جواب ها اطلاعات جالبی از گیم پلی فاش شده است.

وقتی یکی از طرفداران از وی پرسید که احساس نمی کنید که Assassin’s Creed III بیش از حد بر روی cutscenes ها تکیه کرد بود و بیشتر اتفاقات مهم بازی در این میان پرده ها اتفاق می افتاد ؟ اسماعیل جواب داد :

  در قسمت جدید ما قصد داریم که بر خلاف گذشته ، وقایع داستان را بیشتر از طریق خود گیم پلی روایت کنیم و البته در نتیجه کم تر شدن میان پرده ها باعث خواهد شد که صحنه های سینمایی کم تری را در قسمت چهارم ببینید.

یکی دیگر از طرفداران هم سوالی در مورد مدت زمان اتمام Assassin’s Creed IV: Black Flag پرسید که در پاسخ به این سوال هم اشرف اسماعیل جواب داد :

  داستان اصلی در مدت زمانی بین ۱۵ تا ۲۰ ساعت به اتمام می رسد. اما برای کشف همه چیزی که در جهان بازی است ( ماموریت های فرعی ، پیدا کردن گنج ها و بیشتر ) شما به ۶۰ تا ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت که بیشترین مدت زمان اتمام در تاریخ این سری است.

بنابر این همان طور که اشاره شد Assassin’s Creed IV: Black Flag طولانی ترین بازی در تاریخ این سری از لحاظ مدت زمان اتمام می باشد.

Assassin’s Creed 4: Black Flag در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ ابان ۱۳۹۲ ) برای / PC / X360 / PS3 / Wii U منتشر خواهد شد و حال شما باید در سال ۱۷۱۵ و در ماجراجوی های خودتان در نقش Edward Kenway در بیش از ۵۰ مکان منحصر به فرد در بازی و از کینگستون تا ناسائو و در متنوع ترین جهان Assassin’s Creed که زندگی دزدان دریایی را به تصویر خواهد کشاند جلوی نابودی دزدان دریایی را به وسیله ی تمپلارها بگیرید. البته نسخه های ps4 / xbox one هنوز تاریخ عرضه ی دقیقی ندارند.


تعداد بازدید از این مطلب: 772
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 772

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر